Lidl Srbija podržava žensko preduzetništvo
Raspisan konkurs „Snažne. Hrabre. Važne.“
07.03.2022 | Nova Pazova
U susret osmom martu, Danu žena, kompanija Lidl Srbija raspisala je konkurs „Snažne. Hrabre. Važne.“ koji ima za cilj da okupi uspešne preduzetnice u Srbiji i promoviše njihove proizvode. Konkurs traje do 31. marta, do kada sve zainteresovane poslovne žene mogu da dostave potrebnu dokumentaciju za prijavu putem mejla, nakon čega će najmanje trideset artikala naći svoje mesto u okviru akcijske nedelje na policama u preko 57 Lidl prodavnica širom Srbije.
Konkursom „Snažne. Hrabre. Važne.“ kompanija Lidl Srbija podržava osnaživanje žena i pruža mogućnost preduzetnicama da svoje proizvode, u koje je uloženo mnogo znanja, truda i ljubavi, predstave Lidlovim potrošačima. Odabrane preduzetnice će kroz saradnju sa Lidlom steći iskustvo u plasiranju robe u ovom tipu maloprodaje, povećati vidljivost i osnažiti svoje poslovanje.
„Kao kompanija potpisnica „Principa Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs) obavezali smo se ne samo na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, već i da ćemo vršiti pozitivni uticaj na društvo i okruženje u kome poslujemo. Zbog toga nam je posebno drago što ovogodišnji Dan žena posvećujemo uspešnim damama i pozivamo ih da se prijave svojim proizvodima“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.
Pravo na učešće u konkursu imaju preduzetnice, privredna društva, registrovana poljoprivredna gazdinstva u Srbiji koja se bave proizvodnjom iz segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike – proizvoda za negu i lepotu – čiji su vlasnici žene. Sve zainteresovane preduzetnice mogu se prijaviti za učešće u konkursu „Snažne. Hrabre. Važne.“ putem e-mail adrese snazne.hrabre.vazne@lidl.rs, a svi detalji u vezi sa uslovima i pravilima participacije, mogu se pronaći na sajtu lidl.rs/zene-preduzetnice. Takođe, u sklopu prijave, potrebno je poslati i uzorak proizvoda sa kojim je predviđeno učestvovanje na konkursu.
U drugoj polovini tekuće godine, nakon konkursa, odabira proizvoda i nakon završenih procesa kontrole i ulistavanja proizvoda, oni će se naći na policama Lidla u okviru jedne tematske nedelje. Potrošači će u Lidlu moći da kupuju i uživaju u minimum 30 odabranih proizvoda srpskih preduzetnica.
Podsećamo da Lidl Srbija podržava žene u svakom segmentu svog poslovanja, što potvrđuje činjenica da je ova kompanija, u sklopu globalne inicijative za poboljšanje položaja žena na radnom mestu, potpisala i „Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs) čime se javno obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar kompanije, kao i tamo gde njeno poslovanje može da ima uticaj.