Kombinacija vrednosti i uspeha
Od 2018. godine smo pouzdan izbor za sve potrošače koji traže jedinstveno iskustvo kupovine i proizvode za svakodnevnu upotrebu.
Kao međunarodna kompanija mi imamo širu odgovornost, a ne samo ekonomske ciljeve. Jednostavnost i usredsređenost na potrošača, odgovorno korišćenje resursa i poštovanje zaposlenih, potrošača i poslovnih partnera su ono što usmerava naše svakodnevne aktivnosti. Ove vrednosti su definisane u našim korporativnim vrednostima i principima rukovođenja, kao i u našim kodeksima ponašanja.
U našem svakodnevnom radu preuzimamo ekonomsku, socijalnu i ekološku odgovornost.
Svi naši zaposleni - bilo da su u upravnoj zgradi, logističkom centru ili u prodavnicama - vode se zajedničkim korporativnim vrednostima i težnjom da Lidl svakim danom učine boljim.
Naše zaposlene podržavamo da donose odluke, čime stvaraju poslovni model koji obećava. Poverenje tokom saradnje, pravednost i poštovanje različitosti igraju veliku ulogu u tome. U skladu sa našim principima rukovođenja, naši rukovodioci se obavezuju da će raditi na razvoju talenata. Naše principe rukovođenja možete pronaći ovde.