O Lidlu

O Lidlu

Kombinacija vrednosti i uspeha

Od 2018. godine smo pouzdan izbor za sve potrošače koji traže jedinstveno iskustvo kupovine i proizvode za svakodnevnu upotrebu.

 

Kao međunarodna kompanija mi imamo širu odgovornost, a ne samo ekonomske ciljeve. Jednostavnost i usredsređenost na potrošača, odgovorno korišćenje resursa i poštovanje zaposlenih, potrošača i poslovnih partnera su ono što usmerava naše svakodnevne aktivnosti. Ove vrednosti su definisane u našim korporativnim vrednostima i principima rukovođenja, kao i u našim kodeksima ponašanja.

U našem svakodnevnom radu preuzimamo ekonomsku, socijalnu i ekološku odgovornost.

Svi naši zaposleni - bilo da su u upravnoj zgradi, logističkom centru ili u prodavnicama - vode se zajedničkim korporativnim vrednostima i težnjom da Lidl svakim danom učine boljim.

Naše zaposlene podržavamo da donose odluke, čime stvaraju poslovni model koji obećava. Poverenje tokom saradnje, pravednost i poštovanje različitosti  igraju veliku ulogu u tome. U skladu sa našim principima rukovođenja, naši rukovodioci se obavezuju da će raditi na razvoju talenata. Naše principe rukovođenja možete pronaći ovde.

to be defined by country

Jasna pravila, visoki standardi - compliance u Lidlu

Poštovanje zakonskih uslova nije samo dužnost, već i deo našeg bića. Kontinuirano prilagođavamo naše procese i sisteme zakonskom okviru. Saradnju u Lidlu karakteriše visok stepen pouzdanosti, pravičnosti i poverenja i stoga ozbiljno shvatamo svaku prijavu. Više o compliance u Lidlu ovde.

to be defined by country

Naše korporativne vrednosti i principi rukovođenja

Kao međunarodna kompanija svesni smo svoje veličine i uticaja. Više o našim korporativnim vrednostima ovde.

Naša istorija - uspešan sistem

Naša istorija - uspešan sistem

U 2018. godini otvorena je prva Lidl prodavnica u Srbiji. Od tada se pozicioniramo kao poznati trgovac u Srbiji koji doprinosi lokalnoj ekonomiji. Trenutno brojimo oko 3.200 zaposlenih u više od 70 prodavnica u koje proizvodi stižu iz dva logistička centra.

Čak i kada smo počeli kao veleprodaja hrane u Nemačkoj tridesetih godina prošlog veka, naš cilj je bio da ponudimo kvalitet i svežinu po pristupačnim cenama.

Ponosni smo što smo savremeni diskont. 
Ne samo da je kupovina u Lidlu jednostavna, već i naš odnos prema zaposlenima i dobavljačima karakteriše transparentnost. Naš ključ uspeha je izgrađen na standardizovanom sistemu prodavnica - ali uvek sa fokusom na odgovorno postupanje prema zaposlenima i okruženju.