Naše obećanje kvaliteta

Naše obećanje kvaliteta

U Lidlu na ovaj način obezbeđujemo vrhunski kvalitet

Kako bismo kontinuirano radili na razvoju naših proizvoda iz perspektive kvaliteta –  takođe u skladu sa održivosti, mi smo u svakodnevnom kontaktu sa našim proizvođačima i dobavljačima kroz specifičan Sistem za upravljanje kvalitetom.

Svi naši procesi osmišljeni su tako da garantuju bezbednost i kvalitet, kako bi naši potrošači mogli da se oslone na konstantno visoke standarde kako u sastavu, ukusu, vizualnom aspektu tako i konzistentnosti naših proizvoda. Sezonalnost i regionalnost imaju posebnu ulogu u kvalitetu sirovina koje nabavljamo. To je zato što u zavisnosti od sezone, područja uzgoja i vremenskih prilika, može doći do razlika u kvalitetu poljoprivrednih proizvoda. Ali jedno je sigurno: naši potrošači uvek mogu da računaju na Lidl kvalitet, kvalitet na koji su navikli.

Kao internacionalna kompanija, polažemo svoje poverenje u veliku mrežu dobavljača kako bi obezbedili doslednost u ponudi – čak i u izazovnim vremenima. To može značiti da nekad koristimo različite dobavljače za iste proizvode, a koji su dostupni u više zemalja u kojima Lidl posluje. Posledica toga može biti da se u okviru naših specifikacija proizvodni procesi mogu neznatno razlikovati u zavisnosti od proizvoda, na primer u pogledu:

  • Tehnologija proizvodnje: Mogu postojati razlike u izgledu proizvoda proizvodnje.
  • Porekla sirovine: Dobavljači nabavljaju sirovine od različitih preliminarnih dobavljača.
  • Jednakosti sastojaka: Za neke proizvode moguće je zameniti određene sastojke. To znači da proizvod koji sadrži biljno ulje može sadržati suncokretovo ulje ili ulje repice.

Odgovaramo na razvoj i implementaciju promena u zakonskim regulativama. To uključuje, na primer, pravilnike Republike Srbije, kao što su Pravilnik o deklarisanju, označavanju i reklamiranju hrane, Pravilnik o prehrambenim aditivima. Takođe, namećemo minimalne zahteve našim dobavljačima, na primer u pogledu ostataka rezidua pesticida u svežem voću i povrću, kako bismo obezbedili da svaki put isporučimo Lidl kvalitet. 

Kratki transportni putevi znače sveže proizvode u trgovini. Tako čuvamo resurse i optimizujemo proces transporta. Gde god je to moguće, nabavljamo sveže proizvode iz Srbije, iz regiona ili zemalja EU. U ovom slučaju, može se dogoditi da dobijemo sirovine od različitih dobavljača, koji se mogu razlikovati zbog lokalnih uslova.

Lidl Srbija

Naš uspeh merimo zadovoljstvom potrošača

Naš cilj je da uvek zadovoljimo potrebe potrošača. Povratne informacije i predlozi za poboljšanje su uvek dobrodošli. U slučaju da postoji mogućnost da je kvalitet i bezbednost naših proizvoda narušena, odmah reagujemo - u ozbiljnijim slučajevima, istog trenutka uklanjamo proizvod iz prodaje, obaveštavamo naše potrošače i sprovodimo javno povlačenje proizvoda za predmetni artikal. 

Ukusi i sklonosti mogu se razlikovati od zemlje do zemlje i naravno, to uzimamo u obzir u našoj lokalnoj strategiji asortimana. Tome pridodajemo i naše napore u promovisanju zdravije ishrane, na primer kroz našu strategiju smanjenja, kojom postepeno radimo na smanjenju udela soli i šećera u našim proizvodima, kao i povećanju udela nezasićenih masti.

Lidl Srbija

Nagrade i nagrađivani proizvodi

Bilo da dolaze iz potrošačkih organizacija ili testnih časopisa – mnogi naši Lidl brendovi redovno dobijaju nagrade i najviše ocene na internacionalnom nivou u renomiranim testovima proizvoda. Nezavisni rezultati testova dokazuju da naši Lidl brendovi često imaju bolje ocene u odnosu na proizvode drugih brendova.

U Srbiji Lidl je, zahvaljujući najvećem broju osvojenih glasova potrošača, poneo oznaku vrhunskog kvaliteta i zlatnu medalju QUDAL - QUality meDAL za kategoriju Privatna robna marka u 35 kategorija.

Lidl Srbija

Visoki standardi kvaliteta i bezbednosti

Za bezbrižno uživanje, obezbeđenje kvaliteta je najveći prioritet.

Pre nego što se proizvodi našeg brenda prodaju, oni se detaljno i pažljivo proveravaju i testiraju. Paralelno sa našim internim kontrolama kvaliteta, angažujemo nezavisne, renomirane institute za ispitivanje kako bi sproveli mikrobiološka, hemijska, fizička i senzorna ispitivanja naših proizvoda. Na primer, ovo uključuje laboratorije u kojima radimo ispitivanja kao što su to Institut za higijenu i tehnologiju mesa, SP laboratorija...

Označavanje proizvoda se takođe proverava: garantujemo da su svi sastojci potpuno i tačno navedeni na ambalaži. To pomaže osobama s posebnim prehrambenim potrebama ili alergijama, jer mogu lako pronaći sve potrebne informacije o alergenima i sastojcima.

Kako bismo u nepredviđenim situacijama bili u stanju da odmah sprovedemo mere za obezbeđenje kvaliteta, Lidl poseduje internacionalni sistem kontrole proizvoda. Svi proizvodi mogu se pratiti od Lidlovih prodavnica, preko logističkih centara, pa do proizvodnje i mogu se jasno identifikovati.

Lidl Srbija

Od miksera do dečjih igračaka: Bezbednost kod naših proizvoda neprehrane

Za naše neprehrambene proizvode, kao što su to električni alati, kuhinjski uređaji ili igračke, važe najviši zahtevi za kvalitet. Prilikom proizvodnje naših neprehrambenih proizvoda, najveći značaj dajemo obezbeđenju da nijedan od naših neprehrambenih artikala, kada se pravilno koristi, ne predstavlja nikakvu opasnost. Već tokom proizvodnje, svi proizvodi se kontrolišu. U okviru toga, Lidl sve proizvode testira kod relevantnih nezavisnih instituta po svetski priznatim standardima – bez obzira gde ih proizvodimo.

Lidl Srbija

Kvalitet tekstila

Za nas postoji mnogo različitih aspekata kvaliteta. Kad je reč o tekstilu, posebnu pažnju posvećujemo tome da on ne sadrži štetne materije i da savršeno pristaje. Iz tog razloga sav tekstil Lidl brendova podleže višestepenom procesu provere kvaliteta, koji započinje u procesu proizvodnje u proizvodnim pogonima. Pored toga, naše proizvode testiraju i sertifikuju nezavisni instituti.