Za bolje sutra – zajedno pokrećemo promene!
Od naših dobavljača, preko potrošača, sve do naših zaposlenih: unutar segmenta maloprodaje prehrambenih proizvoda krećemo se među brojnim interesnim grupama. Razmena sa njima je za nas od ključne važnosti. Na taj način možemo da dopunimo međusobna znanja i da učimo jedni od drugih, jer samo zajedno možemo da se suprotstavimo izazovima i da svakim danom postajemo bolji.
Stoga u Lidlu ulazimo u kontinuiran, transparentan dijalog sa svim za nas relevantnim partnerima, zaposlenima, ali i potrošačima, koje podstičemo da se vode našom misijom.
„Na putu ka većoj održivosti samo radeći zajedno možemo da napredujemo. Stoga se oslanjamo na otvoreni dijalog i razmenu informacija sa svim našim interesnim stranama – počevši od naših zaposlenih preko naših dobavljača, stručnjaka iz sfere politike i nauke sve do dijaloga unutar industrije i redovnih anketa potrošača”
Jasmina Šrndić, Rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija
Maloprodaja prehrambenih proizvoda predstavlja kariku između proizvođača i potrošača. Zahvaljujući tome, mi možemo da doprinesemo da se proizvodi za svakodnevne potrebe proizvode i konzumiraju na odgovorniji način.
Naša predanost u brojkama
sati obuke
za naše zaposlene, sprovedenih tokom 2022. godine
%
naših zaposlenih ima svoj individualni plan uvodne obuke
Svi zaposleni u komaniji
obuhvćeni su godišnjim Talent management procesom sa ciljem razvoja i usavršavanja.
registrovanih na Lidlovoj aplikaciji za zaposlene – putem koje im pružamo informacije i potrebna znanja.