MOŽEŠ TO: PARKSIDE POKREĆE KAMPANJU SA ARNOLDOM ŠVARCENEGEROM
Holivudska zvezda postaje vaš motivator u majstorijama
13.09.2023 | Nova Pazova
Kao novo lice brenda PARKSIDE, Arnold Švarceneger uz parolu „Možeš to!", na televiziji i društvenim mrežama deli sa ljubiteljima kućnih majstorija tajne svog uspeha koristeći upravo PARKSIDE aparate. Potrošači će imati priliku da se prisete legendarnih trenutaka Švarcenegerove karijere, prikazane kroz PARKSIDE samostalne majstorije, a kao ambasador ovog brenda Arnold Švarceneger će, uz dozu humora i blage ironije, inspirisati ljude da uzmu stvari u svoje ruke i bodriti ih na njihovom putu ka uspehu.
Prema rečima direktora za nabavku u kompaniji Lidl International, Kristofa Pola (Christoph Pohl) Švarceneger i PARKSIDE su idealna kombinacija.
„Zahvaljujući stalnom razvoju tokom godina, stvoren je brend PARKSIDE, koji je zbog visokog kvaliteta, najboljeg odnosa cene i performansi, impresivnog asortimana i privlačnog dizajna postaje inspiracija mnogim potrošačima. Srećni smo zbog saradnje sa Arnoldom Švarcenegerom, budući da je upravo on osoba koja oličava mnoge naše vrednosti. PARKSIDE predstavlja ideju da stvari možete sami da uradite, a kroz ovu kampanju želimo ljudima da pružimo samopouzdanje da to zaista i mogu. Arnold Švarceneger je čovek akcije, autentičan je, odlučan i prizeman. Ponosni smo što je sada deo PARKSIDE tima", poručio je Pol.
„Možeš to" je parola za sve - to je suština PARKSIDE brenda. Brend je posebno usmeren na sve one koji vole da popravljaju, grade i obavljaju poslove u dvorištu ili bašti - jednostavno zasučite rukave. Asortiman alata, baštenske opreme i dodataka dostupan je u svim Lidl prodavnicama.
Za Arnolda Švarcenegera alati nisu nepoznanica jer je i sam nekada radio kao zidar. To je, kako kaže, još jedan razlog zašto je saradnja potpuni uspeh za poznatog glumca.
„Moj stav je upravo „Možeš to!". Moraš verovati u sebe, zato sam i ja deo PARKSIDE tima", poručuje Arnold Švarceneger.