Promocija zdravlja

Za bolje sutra – za više zdravlja!

Navike u ishrani i opterećenje na poslu utiču na zdravlje ljudi. U maloprodaji možemo pozitivno da utičemo i na jedno i na drugo. Kao prodavac prehrambenih proizvoda, ali i kao poslodavac, suočavamo se sa sopstvenom odgovornošću: Svojim zaposlenima stvaramo radno okruženje koje omogućava zdrav i bezbedan rad. Našim potrošačima nudimo sve više zdravih proizvoda iz asortimana. 

Mi u Lidlu podržavamo naše zaposlene i naše potrošače da žive i rade zdravije i razvijamo odgovarajuće koncepte i ciljeve.

„U Lidlu zdravlje smatramo najvećim bogatstvom i uvek nam je na umu dobrobit naših zaposlenih i potrošača. Želimo da pokažemo da se zdravija ishrana može postići bez žrtvovanja i s velikim zadovoljstvom”

Ivana Marković, Izvršna direktorka Direkcije Ljudski resursi i članica uprave Lidl Srbija

U SARADNJI SA NAŠIM PARTNEROM WWF-om

Šta jedemo i kako se hrana proizvodi ima veliki uticaj i na klimu i na prirodu, a svojim izborima možemo pokrenuti značajne promene. Zato smo, zajedno sa WWF-om, dodatno razvili našu Strategiju osvešćene ishrane, kao deo zajedničke misije kako bismo vam pružili održivije izbore.

Kao deo ove strategije, postavili smo ambiciozne ciljeve u svakoj od 31 Lidl zemlje koje operativno posluju, koristeći WWF metodologiju za zdravu i održivu ishranu kako bismo procenili i usmerili naš napredak.

Jedan od načina da pozitivno utičeš na svoje zdravlje i životnu sredinu jeste da u ishrani povećaš udeo biljnih u odnosu na životinjske proizvode. Iako su meso, riba, jaja i mlečni proizvodi vredni izvori hranljivih materija, može biti korisno umeriti njihovu konzumaciju. Na primer, u svoje obroke možeš uključiti više biljnih alternativa kao što su mahunarke, orašasti plodovi, semenke i raznovrsno povrće i voće.

Dobro je znati

Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije (SZO), dnevna konzumacija šećera ne bi trebalo da bude veća od 50 grama po glavi stanovnika. Organizacija preporučuje smanjenje konzumacije na 25 grama dnevno po glavi stanovnika, što je otprilike oko osam kocki šećera.

Naša predanost u brojkama

Do 2025. godine

želimo da budemo diskont koji će svojim potrošačima pružiti najbolju ponudu za osvešćen način života

km

pretrčali su naši zaposleni u okviru Beogradskog maratona 2022. godine

koraka u dobrotvorne svrhe

napravili su naši zaposleni u 2022. godini kao podršku BELhospice

Svi naši zaposleni

imaju jednak paket usluga privatnog zdravstvenog osiguranja, kao i povlašćene uslove za korišćenje ovih usluga za članove svojih porodca

Dobro za planetu