LIDL I ESSITY ZA LEPŠI ŽIVOT SVAKOG DETETA
Od svake kupovine proizvoda brendova Zewa i Libresse, u svim Lidl prodavnicama, donira se po 20 dinara za pomoć Svratištu za decu u Beogradu
04.10.2021 | Nova Pazova
Lidl i Essity od danas pokreću kampanju „Za lepši život svakog deteta”, u okviru koje će se, do 7. novembra od svakog prodatog Zewa i Libresse proizvoda, odvajati po 20 dinara za pomoć Centru za integraciju mladih, konkretno, za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu.
„Akcijom „Za lepši život svakog deteta” želimo da podstaknemo lokalnu zajednicu da svojim učestvovanjem omogući bezbrižnije odrastanje i lepšu svakodnevicu najosetljivijem delu stanovništva - deci. Kompanija Essity i njeni brendovi žele da pruže pomoć i podršku tamo gde je ona najpotrebnija, zato pozivamo sve, koji su u mogućnosti, da kupovinom Zewa i Libresse proizvoda u Lidl prodavnicama podrže nasu inicijativu i pruže ovoj deci šansu za lepšu budućnost“, izjavila je Iva Stefanovski Horvatić Customer marketing menadžer za jugoistočnu Evropu, iz kompanije Essity.
Kompanija Lidl, koja u ovom trenutku broji više od 50 prodavnica u više od 30 gradova širom Srbije, se kao društveno odgovorna kompanija vrlo rado odazvala pozivu na saradnju.
„Ova akcija na jednostavan način omogućava potrošačima da se uključe i pomognu deci koja su bez krova nad glavom. Tokom redovne kupovine i nabavke potrebnih proizvoda, po povoljnim Lidl cenama, oni na jednostavan način daju mali, ali značajni doprinos za obnovu Svratišta za decu, koja ovim mališanima obezbeđuje smeštaj i utočište. Drago nam je kada smo u prilici da udruženim snagama, pomognemo onima kojima je pomoć potrebna“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.
U okviru kampanje „Za lepši život deteta“ uključeni su svi proizvodi kompanije Essity koji se nalaze u asortimanu Lidl, higijenski i dnevni ulošci u brendu Libresse i toaletni papir, te kuhinjski ubrusi u brendu Zewa. Radi dodatnog podsticanja potrošača na učešće, tokom trajanja kampanje biće organizovani i akcijski podsticaji, u vidu sniženja cena proizvoda uključenih u kampanju namenjenu podršci Svratištu.
Korisnici usluge Svratište su deca uzrasta od pet do 15 godina koja su, zbog načina života, izložena višestrukim svakodnevnim rizicima. Svratište im obezbeđuje redovne, nutritivno izbalansirane obroke, čistu odeću i obuću prilagođenu vremenskim uslovima, kao i podršku prilikom uključivanja u obrazovni sistem i tokom obrazovanja. Svratište u Beogradu za decu korisnike predstavlja sigurno okruženje koje odgovara na njihove potrebe, ujedno pružajući podršku negovanju psihosocijalnom razvoju deteta.