ZA PRAZNIKE DESET TONA HRANE CRVENOM KRSTU SRBIJE

U okviru zajedničke humanitarne kampanje Crvenog krsta Srbije i Lidla Srbija, „Mala dela su velika stvar“, prikupljeno je više od 10 tona namirnica u svim Lidlovim prodavnicama. Ovoj akciji, koja je trajala od 28. novembra do 15. decembra, odazvali su se građani 26 zajednica širom Srbije.

25.12.2019 12:00:00 | Nova Pazova

Inicijativa koju su pokrenuli Lidl Srbija i Crveni krst Srbije, ujedinila je građane Srbije u plemenitom cilju da svi oni kojima je to potrebno, imaju lepu prazničnu trpezu. Prikupljeni proizvodi biće dostavljeni lokalnim organizacijama Crvenog krsta Srbije, koje će ih rasporediti prema potrebama korisnika.

„Neizmerno smo zahvalni svim potrošačima koji su pokazali humanost i dobru volju da doniranjem namirnica pomognu najosetljivijim članovima društva. Zajedno mala dela pretvaramo u velike stvari i ponosni smo na to što imamo priliku da ulepšamo predstojeće praznike velikom broju korisnika  humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije“, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.

Lidl Srbija pomaže opremanje narodnih kuhinja

Kompanija Lidl Srbija, kao dodatni vid podrške, obezbediće i novčana sredstva za opremanje više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije, i to za kupovinu rashladnih uređaja. Prema podacima lokalnih zajednica, centara za socijalni rad i Crvenog krsta Srbije, obroci iz narodnih kuhinja su od izuzetnog značaja za korisnike ovog programa. Dok samo u Beogradu usluge narodnih kuhinja koristi više od 12 hiljada ljudi, u drugim gradovima Srbije ukupan broj je veći od 35 hiljada, a trećinu svih korisnika čine deca.

U Crvenom krstu Srbije posebno ističu saosećajnost koju su pokazali građani širom naše zemlje i prepoznali važnost ove akcije.

 

“Solidarnost i lepota darivanja pokazale su da je humanost našim sugrađanima, koji su se odazvali našoj zajedničkoj akciji, zaista „u srcu”. Male stvari učinile su čudo - vratile su osmehe i veru u ljudsku dobrotu i onima koji na svojoj prazničnoj trpezi imaju tek po nešto. Zahvaljujemo društveno odgovornoj kompaniji Lidl Srbija na pomoći i razumevanju u ovakvoj humanitarnoj akciji. Uvereni smo  da ćemo i ubuduće sarađivati i tako učiniti život lepšim onima kojima je naša podrška potrebna. Mali koraci čine dobrotu tako velikom”, istakao je predsednik Crvenog krsta Srbije, prof. dr Dragan Radovanović.

Kompanija Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, nastaviće da pruža podršku svima onima kojima je ona neophodna.

„Za bolje sutra“

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

 

 

Kontakt za medije

Korporativne komunikacije
press@lidl.rs
+381 11 655 41 28

Kategorije


Preuzmi

Preuzmi (803.36 KB)

Podeli

Drugi mediji
Saznaj više