LIDL POSTAVLJA STANDARDE BENEFITA ZA ZAPOSLENE U MALOPRODAJI
Zaposleni Lidla Srbija su u prodavnici u Subotici danas predstavili javnosti zbog čega su uslovi rada u prvom savremenom diskontu u Srbiji okarakterisani kao jako dobri, kao i benefite koje zaposlenje u ovoj kompaniji donosi.
23.07.2019 | Nova Pazova
Prateći radni dan zaposlenog predstavnici medija su se upoznali sa prednostima rada u Lidlu poput petodnevne radne nedelje, plaćenog prekovremenog rada, moderne opreme i pažnje koja se u ovoj kompaniji polaže na bezbednost na radu.
Parola kojom se u ovoj kompaniji vode jeste da su najmodernija tehnologija i optimizovani procesi veoma važni, ali ako nemate srećne i motivisane zaposlene, takva poslovna situacija nije održiva. Upravo zato, u okviru sektora Ljudski resursi, postoji posebno odeljenje koje se zove Briga o zaposlenima, čije je osnovno zaduženje povećanje zadovoljstva zaposlenih, motivacije i brige o njihovoj dobrobiti.
„Da zaista to i mislimo kada kažemo dobrobit zaposlenih, dokazuje činjenica da smo od marta uveli privatno zdravstveno osiguranje za sve naše zaposlene, bez obzira da li rade na pozicijama u Direkciji ili u prodavnicama“, istakla je Suzana Pavlović, predstavnica odeljenja Briga za zaposlene u Lidlu Srbija.
Privatno zdravstveno osiguranje znači da svaki zaposleni Lidl Srbija može zatražiti stručnu lekarsku pomoć u privatnim ordinacijama, u skladu sa dogovorenom polisom koja je jednaka za sve pozicije.
Lidl Srbija u svakoj prodavnici ima sobu opremljenu terminalima sa online platformom za učenje i usavršavanje, kao i portal za internu komunikaciju. Takođe, prodavcima su na raspolaganju i socijalne prostorije koje se koriste za redovne sastanke i planiranje posla, ali i dnevni odmor.
Jedan od prodavaca u subotičkoj Lidl prodavnici istakao je šta ga najviše usrećuje na radnom mestu: „Radom u Lidlu, svoje iskustvo sam značajno nadogradio znanjem dobijenim na brojnim treninzima i obukama koje Lidl pruža. Osim toga, ovde je raspored za svaku nedelju dogovoren unapred, što mi pomaže da organizujemo svoje vreme.“
Lidl Srbija ključnim ulaganjem smatra ulaganje u razvoj i treninge za zaposlene, pa svi prodavci prolaze višemesečne obuke u nekoj od Lidl prodavnica u Srbiji, a osim toga, dobijaju mnoštvo drugih prilika za usavršavanje. Prodavci imaju priliku da napreduju i postanu Rukovodioci prodavnica ili kroz interne konkurse mogu da se prijave za pozicije u Direkciji što u praksi znači da pozicija prodavca može biti i početak uspešne karijere u Lidlu.