LIDL NASTAVLJA PARTNERSTVO SA UEFA LIGOM EVROPE I UEFA LIGOM KONFERENCIJA NAKON SJAJNOG ODJEKA MEĐU NAVIJAČIMA

08.09.2025 | Nova Pazova

Lidl Srbija

Nakon nezaboravne godine u evropskom fudbalu, Lidl sa nestrpljenjem iščekuje nastavak partnerstva kao zvanični partner UEFA Lige Evrope i UEFA Lige Konferencija i u sezoni 2025/26.

Prošle sezone, Lidlovo partnerstvo sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom Konferencija obuhvatilo je prisustvo u 36 zemalja i 72 kluba tokom 342 fudbalske utakmice, čime je Lidl, prema izveštaju Nielsen Sports[1], postao najvidljiviji sponzor takmičenja i dodatno približio navijače igri koju vole.

Lidlove društvene inicijative tokom turnira doprle su do hiljade igrača, navijača i porodica. Tokom sezone 2024/25, Lidl je:

• Isporučio više od 18.000 porcija svežeg voća kako bi fudbalskim navijačima na stadionima pružio dodatnu energiju.

• Pružio podršku potrošačima i porodicama širom Evrope podelivši 4.685 karata, čime je vrhunski evropski fudbal učinio dostupnim većem broju porodica i zajednica.

• 7.524 mlada fudbalska navijača postali su deo Lidl Kids Team-a, zakoračivši na teren zajedno sa svojim idolima, i tako doživeli magiju fudbalske utakmice izbliza.

Lidl će i u predstojećoj sezoni 2025/26. na internacionalnom nivou nastaviti da pruža jedinstvene prilike za navijače kroz podelu karata, iskustva Lidl Kids Team-a i nastavak obezbeđivanja sveže i zdrave hrane. Ovo partnerstvo potvrđuje Lidlovu posvećenost promociji aktivnog načina života, podršci zajednicama i približavanju fudbala svima.

Promovišući osvešćenu ishranu i aktivan način života, Lidlov nastavak partnerstava sa UEFA Ligom Evrope i UEFA Ligom Konferencija prevazilazi puku podršku vrhunskom fudbalu i doprinosi stvaranju trajnih i nezaboravnih trenutaka za navijače i porodice širom Evrope.

„Prošle godine, okupili smo navijače iz Lidl zemalja širom Evrope i učinili fudbal dostupnim hiljadama porodica. Imali smo sjajnu sezonu i posebno me raduje što mogu da najavim da nastavljamo gde smo stali - produžavamo partnerstvo i ponovo promovišemo zdrav način života, duh zajedništva i nezaboravne doživljaje za sve, na terenu i van njega", izjavio je Ivan Medaković, rukovodilac Marketinga u kompaniji Lidl Srbija.


 

[1]Nielsen Sports. Interni izveštaj, jun 2025. Neobjavljenom dokumentu pristupio Lidl. Baza: 12.000 reprezentativnih građana starosti 16-69 godina.

Kontakt za medije

Korporativne komunikacije
press@lidl.rs
+381 11 655 41 28

Kategorije


Preuzmi

Preuzmi (186.83 KB)

Podeli

Drugi mediji
Saznaj više