SNAGA ZAJEDNIŠTVA: PARKSIDE OKUPIO ARNOLDA ŠVARCENEGERA I RALFA MELERA U NOVOJ „URADI SAM“ KAMPANJI
28.08.2025 | Nova Pazova
Spoj Holivuda i zanatskog umeća: Nova kampanja „Uradi sam“ brenda PARKSIDE prvi put je okupila svetski poznate glumce Arnolda Švarcenegera i Ralfa Melera. Sa jasnom posvešćenošću „uradi sam“ pristupu, na duhovit način bude ovaj duh i donose svežu energiju na ovu scenu. Cilj je da inspirišu kako iskusne majstore, tako i motivisane početnike da raznovrsne projekte preuzmu u svoje ruke.
Nova Pazova, 28.8.2025 – Arnold Švarceneger i PARKSIDE već su potvrđeno dobar spoj. Holivudska zvezda i „DIY“ (engl. uradi sam) brend obnavljaju svoje partnerstvo i započinju novu fazu „MOŽEŠ TO“ kampanje. Prvi put, glumac Ralf Meler priključio se duhovitom spotu zajedno sa Švarcenegerom, pri čemu obojica vraćaju „uradi sam“ duh PARKSIDE brenda u život.
Kliknite ovde da pogledate spot: Kada koristiš PARKSIDE, gradiš kao Arnold! - Arnold x PARKSIDE
„Od „Terminatora“ do motivatora – partnerstvo sa brendom PARKSIDE stvoreno je za mene. Nijedan „uradi sam“ projekat nije previše komplikovan, nijedan izazov prevelik – važno je samo da želite i da verujete u sebe“, izjavio je Švarceneger.
Nije samo Švarceneger oličenje praktičnog pristupa – Meler takođe osvaja velikim „uradi sam“ znanjem, ogromnim entuzijazmom za ovu oblast i simpatičnim nastupom. Povezani dugogodišnjim prijateljstvom i pravim vrednostima, Meler i Švarceneger su pravi spoj sa PARKSIDE brendom kog karakteriše stav „čvrsto na zemlji“. Poruka ove kampanje je da PARKSIDE omogućava svakome da u svom domu stvori radionicu, bez obzira na iskustvo ili budžet. Brend ohrabruje ljude da se upuste u „uradi sam“ projekte, male i velike. Cilj nije savršenstvo, već adekvatna podrška i alati.
„‘Uradi sam’ je zaista sjajna stvar. Kada nešto stvorite sopstvenim rukama i na kraju vidite rezultat – tom osećaju nema ravnog. Zato ni trenutka nisam razmišljao da li da podržim Parkside kampanju, naročito jer sam oduvek bio fasciniran raznim zanatima“, izjavio je Meler.
Osim toga, član Upravnog odbora za brend u kompaniji Lidl International, Martin Ales, istakao je:„Kao najprodavaniji asortiman „uradi sam“ proizvoda u Evropi, PARKSIDE predstavlja visokokvalitetne alate, ali i ohrabruje da uzmete stvari u svoje ruke. Naša nova kampanja sa Arnoldom Švarcenegerom i Ralfom Melerom upravo i pokazuje koliko toga je moguće kada verujete u sebe. Njih dvojica su oličenje PARKSIDE duha, koji podrazumeva odlučnost, pokretačku snagu i uverenje da svako može da savlada svoj projekat“.
Sveobuhvatna kampanja brenda PARKSIDE, čiji je asortiman dostupan u svim Lidl i Kaufland prodavnicama, počinje 1. septembra 2025. godine i podrazumevaće široku medijsku prisutnost. Između ostalog, planirane su kampanje na javnim mestima, digitalne aktivnosti, društvene mreže i TV reklame.
Za više kreativnih ideja i informacija o brendu Parkside, posetite www.parkside-diy.com/rs.