LIDL SRBIJA DONIRAO MEDICINSKU OPREMU OPŠTOJ BOLNICI ČAČAK

Kompanija Lidl Srbija donirala je EKG aparat i defibrilator urgentno-prijemnoj službi Opšte bolnice Čačak, a predstavnici kompanije danas su posetili ovaj deo zdravstvene ustanove u kome se upotrebljava pomenuta oprema. Ovim humanim gestom, kao i drugim akcijama koje sprovodi, Lidl Srbija nastoji da pomogne građanima u zajednicama u kojima posluje u cilju što veće podrške.

26.02.2020 12:00:00 | Čačak

Predstavnici kompanije Lidl Srbija su sa načelnicom i portparolom Opšte bolnice Čačak dr Biljanom Kočović, obišli urgentno-prijemno  odeljenje, gde je dr Kočović istakla važnost ove opreme za svakodnevni rad.  „Ovom prilikom želimo da zahvalimo u ime naše službe i u ime Opšte bolnice Čačak na ovom vrednom poklonu u vidu EKG aparta i defibrilatora, zato što spadaju u osnovna sredstva za rad. Na ovaj način nam je olakšana svakodnevica, sa ciljem da se poboljša rad i kvalitet usluga za naše pacijente“, rekla je dr Kočović.  Prepoznajući potrebe ove lokalne zajednice, kompanija Lidl Srbija je želela da zahvali na poverenju građanima Čačka, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla Srbija Martina Petrović.  „Naša želja je da pomognemo što većem broju sugrađana i zahvalimo se za poverenje koje nam ukazuju, a to možemo da uradimo upravo tamo gde je to neophodno. Drago nam je da na ovaj način možemo da doprinesemo boljem kvalitetu života, kao i unapređenju uslova za lečenje Opšte bolnice Čačak“, istakla je Petrović  Podsetimo, Lidl je svoju prodavnicu u Čačku otvorio u martu 2019. godine.

Predstavnici kompanije Lidl Srbija su sa načelnicom i portparolom Opšte bolnice Čačak dr Biljanom Kočović, obišli urgentno-prijemno  odeljenje, gde je dr Kočović istakla važnost ove opreme za svakodnevni rad.

„Ovom prilikom želimo da zahvalimo u ime naše službe i u ime Opšte bolnice Čačak na ovom vrednom poklonu u vidu EKG aparta i defibrilatora, zato što spadaju u osnovna sredstva za rad. Na ovaj način nam je olakšana svakodnevica, sa ciljem da se poboljša rad i kvalitet usluga za naše pacijente“, rekla je dr Kočović.

Prepoznajući potrebe ove lokalne zajednice, kompanija Lidl Srbija je želela da zahvali na poverenju građanima Čačka, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla Srbija Martina Petrović.

Naša želja je da pomognemo što većem broju sugrađana i zahvalimo se za poverenje koje nam ukazuju, a to možemo da uradimo upravo tamo gde je to neophodno. Drago nam je da na ovaj način možemo da doprinesemo boljem kvalitetu života, kao i unapređenju uslova za lečenje Opšte bolnice Čačak“, istakla je Petrović

Podsetimo, Lidl je svoju prodavnicu u Čačku otvorio u martu 2019. godine.

 

„Za bolje sutra“

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Za bolje sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

Kontakt za medije

Korporativne komunikacije
press@lidl.rs
+381 11 655 41 28

Kategorije


Preuzmi

Preuzmi (10.73 MB)

Podeli

Drugi mediji
Saznaj više