SMANJITE I RECIKLIRAJTE. REset plastic - Naša strategija za plastiku
Plastika ima važnu funkciju u trgovini hranom: Ona je robusna, laka i ima višestruku namenu. Plastika štiti hranu, pre svega u transportu i igra važnu ulogu u osiguranju roka trajanja i higijene. Međutim, pošto proizvodnja plastike raste a stepen reciklaže ostaje mali, plastični otpad postaje sve veći problem za ljude, životinje i životnu sredinu.
Kao kompanija koja se bavi maloprodajom hrane svesni smo naše odgovornosti. Iz tog razloga Lidl je sebi postavio cilj da do 2025. godine smanji upotrebu plastike za 20%, da 100% ambalaže za našu robnu marku u najvećoj meri može da se reciklira i da u plastičnoj ambalaži naše robne marke koristimo u proseku 20% reciklata.
Ove mere su deo naše međunarodne strategije za plastiku, REset Plastic, koja je pokrenuta 2018. godine od strane Schwarz grupacije. Zajedno sledimo viziju sa motom "Manje plastike - zatvoreni ciklusi proizvodnje".
Naši ciljevi sa plastikom
%
manje plastike do 2025. godine
%
da do 2025. godine 100% ambalaže za naše robne marke u najvećoj meri može da se reciklira
%
do 2025. godine u proseku 25% reciklata u ambalažama naših privatnih brendova