Između 2014. i 2020. godine Lidl je, u sklopu Detoks kampanje Grinpisa (Greenpeace), intenzivno radio na izbegavanju potencijalno štetnih supstanci u proizvodnji tekstila i obuće privatnih robnih marki. U decembru 2014. Lidl je postao prvi prehrambeni trgovački lanac koji se pridružio kampanji Detoks.
Cilj Lidl Detoks posvećenosti bio je potpuno eliminisanje grupa hemikalija, definisanih kao štetne od strane Grinpisa (Greenpeace), iz proizvodnje tekstila i obuće privatnih robnih marki ili zamena istih bezopasnim supstancama, stvarajući time društveno i ekološki prihvatljive proizvodne uslove u tekstilnoj i obućarskoj industriji.
2020. godine Lidl može da izjavi da je uspešno u najvećoj meri eliminisao ekološki štetne hemikalije iz proizvodnje tekstila i tako značajno smanjo moguće opterećenje ljudi i prirode.
Izveštaj koji sledi objašnjava Lidlovu strategiju, daje pregled dostignuća između 2015. i 2020. godine i rezimira mere i rezultate 2019. godine. Dokument takođe daje uvid u to kojim ciljevima Lidl nastavlja da teži, u smislu održivije i ekološki prihvatljivije proizvodnje tekstila i obuće.