LIDL SRBIJA SE PRIDRUŽILA FORUMU ZA ODGOVORNO POSLOVANJE

Kompanija Lidl Srbija postala je danas punopravna članica Foruma za odgovorno poslovanje, jedine biznis mreže u Srbiji posvećene unapređenju društveno odgovornog poslovanja, na osnovu jednoglasne odluke dosadašnjih članica.

05.02.2019 12:00:00 | Nova Pazova
Kompanija Lidl Srbija postala je danas punopravna članica Foruma za odgovorno poslovanje, jedine biznis mreže u Srbiji posvećene unapređenju društveno odgovornog poslovanja, na osnovu jednoglasne odluke dosadašnjih članica.

Na prvom sastanku Foruma za odgovorno poslovanje u ovoj godini, predstavnici kompanije Lidl Srbija predstavili su aktivnosti kojima podržavaju društveno odgovorno poslovanje kao deo korporativne filozofije.

 

Na osnovu predstavljenih aktivnosti, članice su jednoglasno prihvatile ulazak kompanije Lidl Srbija u zajednicu vodećih kompanija koje društvenu odgovornost posmatraju veoma važnom u donošenju poslovnih odluka koje utiču na zajednicu.

 

“Kao trgovinski lanac, sa sobom nosimo veliku odgovornost jer sve što radimo utiče na one koji su nam poklonili svoje poverenje. U svakodnevnom delovanju, prilikom donošenja poslovnih odluka, osim ekonomskih, u obzir uzimamo i društvene i ekološke faktore. Društveno odgovorno poslovanje je važan deo naše korporativne filozofije i upravo zbog toga se trudimo da razumemo naš uticaj na zajednicu, kako bismo mogli da donosimo održive odluke. Članstvo u Forumu nam je važno, jer želimo da sa drugim kompanijama radimo na podizanju svesti o važnosti odgovornog ponašanja pojedinaca i poslovanja kompanija, kao i da zajedničkim snagama unapređujemo kvalitet života zajednice”, kaže Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija, Lidl Srbija.

 

Lidlov moto odgovornosti „Na putu prema sutra“ oslikava dugoročnu strategiju koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje u kojem kompanija posluje. Društveno odgovorne aktivnosti u okviru ove strategije zasnivaju se na pet stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

 

U skladu sa tim stubovima, Lidl potrošačima pruža najbolji odnos cene i kvaliteta, razvijajući Lidl brendove. Proizvodi se transparentno obeležavaju i koriste se sirovine iz održivih resursa, dok poštovanje principa održivosti u gradnji dokazuje kroz LEED Gold sertifikat koji nosi Logistički centar u Novoj Pazovi kao najveći objekat u Jugoistočnoj Evropi sa ovim priznanjem. Lidl aktivno učestvuje u promovisanju društveno odgovornog poslovanja i postupanja kroz podršku projektima lokalne zajednice. U saradnji sa poslovnim partnerima se uspostavlja i razvija dugoročna saradnja kroz fer odnos, zajedničku promociju, društveno odgovorne aktivnosti.

 

Prvi društveno odgovorni projekat Lidla u Srbiji, “Radi pravo – živi zdravo!”, iz domena brige o zaposlenima, pokrenut je početkom 2018. godine. Cilj projekta je prevencija, očuvanje i unapređenje zdravlja zaposlenih u Lidlu – kako tokom radnog vremena, tako i tokom svakodnevnih aktivnosti. Analizom radnog okruženja koju su izvršili eksperti dr Duško Spasovski, specijalista ortopedske hirurgije i naša najtrofejnija fitnes takmičarka Marija Savić Srećković, kreiran je edukativni sadržaj prilagođen za tri grupe zaposlenih – u prodavnicama, Logističkom centru i Upravnoj zgradi. Kroz priručnike, radionice, video materijale, postere i stručne tekstove obučeni su svi zaposleni Lidla širom Srbije – kako da pravilno dižu kutije, sede za kancelarijskim stolom ili voze viljuškar.

Kontakt za medije

Korporativne komunikacije
press@lidl.rs
+381 11 655 41 28

Kategorije

CSR

Drugi mediji

Press materijali (1)
  • Kompanija Lidl Srbija postala je danas punopravna članica Foruma za odgovorno poslovanje, jedine biznis mreže u Srbiji posvećene unapređenju društveno odgovornog poslovanja, na osnovu jednoglasne odluke dosadašnjih članica.

    LIDL SRBIJA SE PRIDRUŽILA FORUMU ZA ODGOVORNO POSLOVANJE

    Nova Pazova, 05.02.2019 12:00:00

    Dokumenta (1) Fotografije (1)
    download

Saznaj više