
20.07.2020 08:30:00 | Nova Pazova
„Principe za osnaživanje žena“ su organizacije UN Women i UN Global Compact predstavile 2010. godine, i to kao prvu svetsku inicijativu koja za cilj ima promovisanje i jačanje uloge žena u poslovnom okruženju.
Dokument obuhvata sedam osnovnih principa koji daju smernice kompanijama u promovisanju rodne ravnopravnosti:
Svoju „Izjavu o namerama“ koja se odnosi na oblast WEPs, kompanija je objavila na zvaničnom sajtu.
Jednake prilike za sve – Lidl je već uveliko na tom putu
Lidl Srbija neguje uverenje da su jednake prilike za sve zaposlene i poštovanje različitosti glavni elementi dugoročnog uspeha, pa u skladu sa time već primenjuje većinu potpisanih WEPs principa i nastavlja da ih razvija kao važan deo u okviru svoje strategije održivog poslovanja „Za bolje sutra“.
Veliki broj zaposlenih ove kompanije čine žene na rukovodećim pozicijama na nivou srednjeg i višeg menadžmenta, a svim ženama, nevezano za poziciju na kojoj rade, pruža se posebna podrška u planiranju proširenja porodice, kroz prilagođene pakete zdravstevnog osiguranja.
U Lidlu, svakom zaposlenom se nude jednake poslovne prilike. Standardizovane platne strukture se zasnivaju na objektivnim kriterijumima kao što su profesionalno iskustvo, kvalifikacije i veštine, čime se isključuje mogućnost diskriminacije na osnovu pola. Pored toga, svakom zaposlenom se po principu jednakosti, ukazuju mogućnosti za razvoj i napredak, kao i za sticanje stručnih znanja.
Iz kompanije Lidl Srbija naglašavaju da osnovu za ovaj korak i potpisivanje internacionalno značajnog dokumenta predstavlja želja kompanije da nastavi da aktivno doprinosi promociji i unapređenju položaja žena na radnom mestu i u široj društvenoj zajednici.