Lidl Srbija kao deo Švarc grupe prati Strategiju o plastici Kompanija Lidl Srbija je deo Švarc grupe i prati strategiju ”REeset Plastic”. Ovom strategijom, Grupa je razvila međunarodno primenjenu strategiju uvezujući pet oblasti delovanja:  REduce – Smanjivanje upotrebe plastike gde god je to moguće – ne samo u ambalaži. REdesign – Uportrebljavamo reciklabilnu plastiku u pakovanjima i vodimo se cirkularnom ekonomijom. REcycle – Prikupljamo, sortiramo i recikliramo plastiku u zatvorenom krugu. REmove – Podržavamo prikupljanje plastičnog otpada iz okruženja. REsearch – Investiramo u istraživanja i razvoj inovativnih tehnoloških rešenja koja doprinose stvaranju svesti o važnosti reciklaže. Više informacija može se naći na sajtu: https://reset-plastic.com/

Strategija o plastici

picture

Odgovorno upravljanje plastikom

Kompanija Lidl Srbija je deo Švarc grupe i prati strategiju ”REeset Plastic”. Ovom strategijom, Grupa je razvila međunarodno primenjenu strategiju uvezujući pet oblasti delovanja:

REduce – Smanjivanje upotrebe plastike gde god je to moguće – ne samo u ambalaži.

REdesign – Uportrebljavamo reciklabilnu plastiku u pakovanjima i vodimo se cirkularnom ekonomijom.

REcycle – Prikupljamo, sortiramo i recikliramo plastiku u zatvorenom krugu.

REmove – Podržavamo prikupljanje plastičnog otpada iz okruženja.

REsearch – Investiramo u istraživanja i razvoj inovativnih tehnoloških rešenja koja doprinose stvaranju svesti o važnosti reciklaže.

Više informacija može se naći na sajtu: https://reset-plastic.com/