Naši principi rukovođenja

Naši principi rukovođenja

picture

Znamo da se ništa ne dešava slučajno..

Zbog toga su upravljanje i rukovođenje svakoga dana u srži našeg poslovanja. Mi u Lidlu imamo jedinstven cilj, koji prelazi granice timova, sektora ili pozicija. Uloga svakog od nas je da se postara i doprinese da se svi drže i rade zajedno. Naši rukovodioci su deo tima i imaju dodatnu misiju, da zajednički uspeh stave u središte pažnje. Ovakav pristup rukovođenju je naš zadatak, ali ujedno i obećanje koje dajemo zaposlenima.

Naših pet principa rukovođenja

Prikaži sadržaj
Sakrij sadržaj
1. Biti odgovoran i biti uzor

Proaktivnost na licu mesta.

Svako od nas zaposlenih zna svoje zadatke, sprovodi ih odgovorno u želji da bude što uspešniji. Zadaci i odgovornosti su jasno definisane. Detalji su važni. Rukovodimo postavljajući pitanja i interesujući se za poslovanje. Naša uloga kao rukovodioca ima značajan uticaj. Zbog toga sve što radimo, radimo na način da budemo dobar primer drugima. Dajemo slobodu i jasno definišemo okvire u kojima zaposleni može samostalno donositi odluke. Pri delegiranju zadataka vodimo se sposobnostima i iskustvom svakog zaposlenog ponaosob. Savesno i domaćinski se ophodimo prema resursima kompanije i zajednice. Ponosni smo na rezultate našeg tima, koje uvek ističemo sa zadovoljstvom.

Prikaži sadržaj
Sakrij sadržaj
2. Izgradnja poverenja i fer odnos

Verujemo u naše zaposlene.

Imamo poverenja da će naši zaposleni na najbolji način uraditi ono za šta preuzmu odgovornost. Čvrsto verujemo da će svaki pojedinac u našem timu dati svoj maksimum za Lidl. Zalažemo se za kompanijsku kulturu u kojoj zaposleni imaju hrabrosti da istraže nove mogućnosti i isprobaju druge opcije. Greške posmatramo kao prilike za učenje i razvoj. Kontrola je za nas podrška, a ne izraz nepoverenja. Ona doprinosi stabilnosti našeg načina poslovanja i pomaže da postanemo bolji. Kao poslodavac smo pouzdani i realni. Stojimo iza naših reči i obećanja. Držimo se dogovora. Zaposlene cenimo i pristupamo im bez predrasuda, uvažavajući njihovu ličnost i sposobnosti. Gradimo okruženje puno poštovanja, očekujući da se svi članovi tima tako ophode. Vodimo računa o tome da ne zloupotrebimo našu poziciju i uvek se kolegijalno odnosimo jedni prema drugima.

Prikaži sadržaj
Sakrij sadržaj
3. Efikasni i dinamični

"Ko prestaje biti bolji, prestaje da bude dobar."

Mi ne stajemo. Nas pokreće želja da napredujemo i budemo bolji. Šta je potrebno promeniti – menjamo, a šta se pokazalo dobrim – poboljšavamo! Mi kao rukovodioci svesno upravljamo ovom dinamikom, kako bi naše poslovanje postalo još bolje. Uvodimo novine i istovremeno čuvamo osnovna načela našeg sistema. Pridržavamo se utvrđenih procesa i smernica. Jedino na taj način možemo u svim zemljama u kojima poslujemo konstantno garantovati visoke standarde i prilagođavati se lokalnim okolnostima. To je jedan od ključnih faktora našeg uspeha. Znamo da „biti jednostavan" uopšte nije lako. Ipak, kao diskontni lanac, prednost dajemo jednostavnim rešenjima, a rukovodilac je zadužen da to tako i ostane. Ostvarujemo još bolje rezultate kada naši zaposleni imaju mogućnost da usklade posao i svoje slobodno vreme. Sve šta radimo, radimo u cilju uspeha naše kompanije. To možemo da postignemo samo kao tim.

Prikaži sadržaj
Sakrij sadržaj
4. Razvoj zaposlenih

Pripremamo zaposlene za uspešan rad i podstičemo njihov razvoj.

Mi želimo najbolje zaposlene u Lidlu. Ljudi su za nas na prvom mestu i oni su najzaslužniji za naš uspeh. Zaposlene pripremamo za radne zadatke i podržavamo ih da kroz iskustvo napreduju. Od njih očekujemo da se iskreno zalažu za zadatke koji su im povereni. Rukovodilac je snažan koliko i njegov tim, a njegova snaga raste zajedno sa razvojem zaposlenih. Zaposleni ima pravo da zna da li dobro radi. Zbog toga im pravovremeno dajemo konstruktivne i korisne povratne informacije koje se odnose na njihovo ponašanje i učinak na radnom mestu. Svesni smo činjenice koliko je odavanje priznanja važno za sve zaposlene. Stvaramo okruženje u kome se učinak i zalaganje cene i tako motivišemo zaposlene da za Lidl daju svoj maksimum. Dobar rukovodilac redovno preispituje samoga sebe i svoje postupke. Najbolji rukovodioci su upravo oni koji od svojih kolega redovno traže povratnu informaciju, kako bi postajali sve bolji.

Prikaži sadržaj
Sakrij sadržaj
5. Otvorena i direktna komunikacija

Komunikacija je osnova našeg uspešnog rukovođenja.

Komunikacija u Lidlu je, kao i naš način poslovanja, jednostavna i direktna. Mi smo iskreni i otvoreni, na vreme razgovaramo o nesporazumima, a konflikte rešavamo na konstruktivan način. Kao rukovodeći kadar, sklapamo širu sliku i ukazujemo na vrednost i doprinos svakog zaposlenog u našoj kompaniji. Uključujemo zaposlene u proces donošenja odluka. Kada to nije moguće, pojasnimo im razlog. O novinama prvo obaveštavamo upravo naše zaposlene. Naš zadatak je da imaju na raspolaganju sve informacije koje su im potrebne. Cenimo zaposlene koji postavljaju pitanja, čak i ako ona nisu prijatna. Sa zadovoljstvom izdvajamo vreme za razgovor i odgovor.