
Potpisivanjem ove UN inicijative, Lidl dodatno naglašava primenu principa rodne ravnopravnosti
Zalaganje za rodnu ravnopravnost je utkano u kulturu i vrednosti naše kompanije. Kako bi javno istakli ovakvo angažovanje, potpisali smo Principe Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena (WEPs). Ovim principima postižemo da:
Lidl Srbija aktivno promoviše rodnu ravnopravnost u svojoj kompaniji. Uvereni smo da su jednake prilike i različitosti koje uvažavamo glavni elementi dugoročnog korporativnog uspeha.
U praksi, to znači poštovanje sledećih načela:
Organizacije UN Women i UN Global Compact predstavile su 2010. godine „Principe za osnaživanje žena“. Ovi principi predstavljaju prvu svetsku inicijativu koja za cilj ima temu promovisanja i jačanja uloge žena u kompanijama.
Principi su izvedeni iz poslovne prakse i imaju za cilj da podrže kompanije u prilagođavanju postojećih propisa i programa radi promocije žena ili u uvođenju novih i neophodnih propisa i programa.