Naša odgovornost

Naša odgovornost

Naša odgovornost

Kao trgovinski lanac, sa sobom nosimo veliku odgovornost jer sve što radimo utiče na one koji su nam poklonili svoje poverenje. U svakodnevnom delovanju, prilikom donošenja poslovnih odluka, osim ekonomskih, u obzir uzimamo i društvene i ekološke faktore. Društveno odgovorno poslovanje (CSR – Corporate Social Responsibility) postaje važan deo naše korporativne filozofije i upravo zbog toga se trudimo da razumemo naš uticaj na zajednicu, kako bismo mogli da donosimo održive odluke.

Na putu prema sutra

Naš moto odgovornosti je „Na putu prema sutra“. Slušamo naše potrošače i poslovne partnere, ali i druge zainteresovane strane, i na duge staze gradimo strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje u kome delujemo. Rastemo i odgovorno se odnosimo prema resursima tako da ne ugrožavamo prirodu, a ni društvo.

Lidlove CSR aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

Projekti i inicijative

Kroz različite ideje i aktivnosti želimo da doprinesemo boljoj i kvalitetnijoj svakodnevici svih nas, i to na duge staze. 

Publikacije

Verujemo da su odgovornost i transparentna komunikacija ključne za izgradnju poverenja. Zato želimo da svi oni koji su nam to poverenje poklonili uvek budu u toku sa novinama i rezultatima koje se tiču Lidlove društvene odgovornosti.
 

IZJAVE O NAMERAMA

U našem svakodnevnom radu mi preuzimamo ekonomsku, društvenu i
ekološku odgovornost.

KODEKS PONAŠANJA LIDLA SRBIJA

Lidl u sopstvenoj kompaniji i u poslovnim odnosima sa svojim poslovnim partnerima vodi računa o sprovođenju minimalnih socijalnih standarda.