
Kao trgovinski lanac, sa sobom nosimo veliku odgovornost jer sve što radimo utiče na one koji su nam poklonili svoje poverenje. U svakodnevnom delovanju, prilikom donošenja poslovnih odluka, osim ekonomskih, u obzir uzimamo i društvene i ekološke faktore. Društveno odgovorno poslovanje (CSR – Corporate Social Responsibility) postaje važan deo naše korporativne filozofije i upravo zbog toga se trudimo da razumemo naš uticaj na zajednicu, kako bismo mogli da donosimo održive odluke.
Naš moto odgovornosti je „Za bolje sutra“. Slušamo naše potrošače i poslovne partnere, ali i druge zainteresovane strane, i na duge staze gradimo strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje u kome delujemo. Rastemo i odgovorno se odnosimo prema resursima tako da ne ugrožavamo prirodu, a ni društvo.
Lidlove CSR aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.
Kroz različite ideje i aktivnosti želimo da doprinesemo boljoj i kvalitetnijoj svakodnevici svih nas, i to na duge staze.
Verujemo da su odgovornost i transparentna komunikacija ključne za izgradnju poverenja. Zato želimo da svi oni koji su nam to poverenje poklonili uvek budu u toku sa novinama i rezultatima koje se tiču Lidlove društvene odgovornosti.