Naša odgovornost

Naša odgovornost

Naša odgovornost

Kao trgovinski lanac, sa sobom nosimo veliku odgovornost jer sve što radimo utiče na one koji su nam poklonili svoje poverenje. U svakodnevnom delovanju, prilikom donošenja poslovnih odluka, osim ekonomskih, u obzir uzimamo i društvene i ekološke faktore. Društveno odgovorno poslovanje (CSR – Corporate Social Responsibility) postaje važan deo naše korporativne filozofije i upravo zbog toga se trudimo da razumemo naš uticaj na zajednicu, kako bismo mogli da donosimo održive odluke.

Za bolje sutra

Naš moto odgovornosti je „Za bolje sutra“. Slušamo naše potrošače i poslovne partnere, ali i druge zainteresovane strane, i na duge staze gradimo strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje u kome delujemo. Rastemo i odgovorno se odnosimo prema resursima tako da ne ugrožavamo prirodu, a ni društvo.

Lidlove CSR aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova odgovornosti: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

Projekti i inicijative

Kroz različite ideje i aktivnosti želimo da doprinesemo boljoj i kvalitetnijoj svakodnevici svih nas, i to na duge staze. 

Principi UN za osnaživanje žena

Lidl Srbija nastavlja da promoviše jednakost unutar svoje kompanije i u okviru svojih korporativnih vrednosti i principa rukovođenja. Priključivanjem potpisnicima Principima Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena, Lidl jača svoje angažovanje u promociji i unapređenju položaja žena unutar kompanije.

Globalni dogovor Ujedinjenih nacija

Kao deo Švarc grupe, Lidl se pridružio Globalnom dogovoru Ujedinjenih nacija i time se obavezao za principe odgovornog i održivog korporativnog poslovanja. UN Global Compact je jedna od najvećih i najvažnijih svetskih inicijativa za odgovorno korporativnog poslovanje. Dodatne informacije su dostupne ovde.

PROCACAO

Lidlova održiva proizvodnja kakaoa

Publikacije

Verujemo da su odgovornost i transparentna komunikacija ključne za izgradnju poverenja. Zato želimo da svi oni koji su nam to poverenje poklonili uvek budu u toku sa novinama i rezultatima koje se tiču Lidlove društvene odgovornosti.
 

IZJAVE O NAMERAMA

U našem svakodnevnom radu mi preuzimamo ekonomsku, društvenu i
ekološku odgovornost.

KODEKS PONAŠANJA LIDLA SRBIJA

Lidl u sopstvenoj kompaniji i u poslovnim odnosima sa svojim poslovnim partnerima vodi računa o sprovođenju minimalnih socijalnih standarda.

TRANSPARENTNOST U LANCU SNABDEVANJA NEPREHRAMBENIH PROIZVODA

Lidl, kao kompanija koja posluje na međunarodnom tržištu, blisko sarađuje sa dobavljačima iz svih krajeva sveta. U tom odnosu, naš stalni zahtev prema ovim poslovnim partnerima je da postoji transparentnost u odnosu i postupcima.
Upravo iz tog razloga, činimo dostupnim i veći opseg informacija o našim dobavljačima za asortiman neprehrane.

Izjava o poštovanju ljudski prava

Bilo da se radi o potrošačima, zaposlenima ili poslovnim partnerima - kao deo Schwarz Grupe pratimo poštovanje ljudskih prava u svim segmentima našeg poslovanja, kao i na globalnom nivou. Izjavom koja važi za celu Schwarz Grupu želimo da naglasimo našu odgovornost. Izjavu Schwarz Grupe možete da pročitate ovde.

Detoks predanost

U decembru 2014. godine Lidl je postao prvi trgovinski lanac koji se pridružio Grinpisovoj (Greenpeace) kampanji Detoks, s ciljem da iz proizvodnje tekstila i cipela Lidlove privatne robne marke do 2020. godine u potpunosti eliminiše 11 grupa hemikalija definisanih kao zabranjene od strane Grinpisa (Greenpeace) ili iste zameni bezopasnim supstancama. Detoks izveštaj 2020 Lidla možete pronaći ovde.